0

مشکل Searching و No Service آیفون

مشکل Searching و No Service آیفون

با وجود مشکل Searching و No Service آیفون، شاید سوالات زیر برای شما هم پیش آمده باشد و برای جواب به سایت‌های مختلف سر زده باشید:

 

  1. مشکل Searching و No Service آیفون دارید؟

  2. آیا مشکل آنتن نداشتن آیفون این روزها شایع‌تر شده است؟

  3. مشکل Searching و No Service آیفون را چگونه حل  کنیم؟

 

قبل از نگران شدن اول مسیر زیر را طی کنید و مطمئن شوید که آیفون شما IMEI دارد یا خیر. اگر گزینه IMEI آیفون شما خالی بود یعنی مشکل Searching و No Service آیفون شما جدی است و باید به یکی از دفاتر خدمات آیفون مراجعه کنید.

(Setting – General – About - IMEI)

نکته: اگر دسترسی به اطلاعات و منو دارید بهتر است آیفون خود را ریست نکنید، اگر مشکل آنتن نداشتن آیفون شما سخت افزاری باشد، بالا نخواهد آمد و اطلاعات را از دست می‌دهید.

 

اما مشکل Searching و No Service آیفون همیشه هم خبر از یک اتفاق ناگوار نمی‌دهد و می‌توانید با برخی راهکارهای ساده مشکل را برطرف کنید.

  • تنظیم بودن ساعت و تاریخ گوشی:

گاهی ممکن است مشکل آنتن نداشتن آیفون شما به دلیل درست نبودن ساعت و تاریخ باشد. از مسیر زیر می‌توانید از تنظیم بودن آن مطمئن شوید.

(Setting – General – Date & Time)

  • خاموش و روشن کردن گوشی:

می توانید آیفون را با دکمه پاور خاموش کنید هم می توانید از گزینه airplane Mode استفاده کنید شاید مشکل آنتن نداشتن آیفون شما حل شود.

 

  • خارج کردن سیم کارت:

گاهی مشکل آنتن نداشتن آیفون مربوط به تداخل‌های اپراتورهاست که با یک بار خارج کردن و وارد کردن سیم کارت برطرف می‌گردد.

 

  • ریست کردن تنظیمات شبکه:

یک بار تنظیمات شبکه مخابراتی خود را ریست کنید. گاهی مشکل Searching و No Service آیفون مربوط به تداخلات شبکه‌های مخابراتی است که با یک بار ریست کردن برطرف می‌شود.

(Setting – General – Reset – Reset Network Settings)

 

اگر مشکل آنتن نداشتن آیفون شما با هیچ یک از کارهای اولیه بالا برطرف نشد، اطلاعات گوشی خود را در اولین فرصت ممکن Backup بگیرید و برای برطرف شدن مشکل به یکی از دفتار خدمات آیفون مراجعه کنید.

نظر خود را وارد نمایید